آوشآوش، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

آوش فندق مامان و بابا

مریضی گل پسرم

1392/6/30 12:48
نویسنده : مامان محبوبه
778 بازدید
اشتراک گذاری

فندق مامان حالا می خوام از 2 روزگیت بگم . فردای روزی که شما و من از بیمارستان اومدیم خونه مامانی شبش ساعت 11:30 12 شما رو بابا اشکان و مامان لیلا بردن دکتر شما زردی داشتی و می خواستن بستریت کننناراحت. من و شما رفتیم بیمارستان چون فقط اجازه میدادن مادرت پیشت بمونه چه سخت گذشت اون 3 روزی که بستری بودی هر شب کارم گریه بود هم خودم درد داشتم هم واسه شما که مدام آمپولت میزدن و آزمایش می گرفتن از گریه هات که قلبمو تکه و پاره می کرد خدارو شکر الان خوبی . بغل

راستی گلم روز 4 نافتم افتاد.خیال باطل

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان آوش
30 شهریور 92 12:51
سلام عزیزم
آخی آوش جونم زردی گرفته بود
قند عسل
عزیزم عکس آوشی مون رو تو وبلاگش بزار
اسم گل پسری من هم آوشه
آوش دولتشاهی
عزیزم می تونی کپی شناسنامه آوش رو برام بزاری رو وبلاگش تا یه کپی ازش داشته باشم
سلام چشم حتما می زارم خدا پسر کوچولوتونو حفظش کنه

مامان آوش
1 مهر 92 11:50
محبوب جون خبری ازتون نیست
حال خودت و نی نی خوبه
به قول آوش آقا گاله گوبی، داداش گوبه

سلام عزیزم خوبم ممنون خونه مامان هستم دسترسی به نت ندارم مرسی به یادمی

مامان آوش
16 مهر 92 8:58
آوش جونم ، خاله روزت مبارک
مامان محبوبه
پاسخ
سلام دوست عزيزم مرسي
مامان آوش
29 آبان 92 13:05
محبوب جونم !!!!!!!!!!!!!!!!!! نیستی !!!!!!!!!!!!!!!!! آوشی خوبه
مامان محبوبه
پاسخ
ممنونم بابت لطفت دوستم اوشم خوبه
الناز
15 خرداد 93 19:59
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما!
مامان محبوبه
پاسخ
سلام مرسي عزيزم حتما
مامان آرمیتا
16 شهریور 93 7:58
سلام گل من،تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی وسایه بابا ومامان همیشه بالای سرت باشه.آینده درخشانی داشته باشی.
مامان محبوبه
پاسخ
سلام عزيزم مرسي بابت لطفت